logo
  • +36 66 333 413
  • info@kristalytisztito.hu
logo
  • Nyitva tartás:

    Hétköznap: 8-17, Szombat: 8-12
  • Telefon:

    +36 66 333-413
  • E-mail:

    tisztito@kristalytisztito.hu
  • Főoldal
  • Szolgáltatások
    • Lakossági mosás szolgáltatás
    • Lakossági vegytisztítás szolgáltatás
    • Lakossági festés szolgáltatás
    • Lakossági bőrtisztítás és bőrfestés szolgáltatás
    • Lakossági szőnyeg és helyszíni szőnyeg tisztítás
    • Közületi tisztítás szolgáltatás
  • Vállalási feltételek
  • Rólunk
  • Kapcsolat

VÁLLALÁSI FELTÉTELEK

Lehetőség szerint a szolgáltatás teljes ára az áru leadásakor kiegyenlítendő.
Az általunk tisztításra átvett ruhaneműket, szőnyegeket, textíliákat és szőrmét a lehető leggondosabb módon kezeljük.
A tisztítandó darabok állapotát, állagát, munkatársunknak az Ön jelenlétében kell megállapítania és az esetlegesen várható állapotváltozásokat, egyéb észrevételeket a bemutatóra szóló vállalási lapon feltüntetnie. Kérjük, ugyanekkor jelezze a tisztításra átadott anyag tulajdonságával, minőségével kapcsolatos ismereteit vagy egyéb észrevételeit, kívánságait, melyet lehetőség szerint igyekszünk kielégíteni!
Cégünket a végzett munkáért a Polgári Törvénykönyv alapján jótállási kötelezettség valamint mennyiségi és minőségi szavatosság terheli.
Ezen kötelezettségünket kizártnak kell tekinteni, ha az elváltozás a vállaláskor nem felismerhető, ám a tisztítás során előtűnő gyártási hiba miatt keletkezik (szövés, fonás, bélelés, varrás, kikészítés, appretálás, összeugrás, stb.).
A felületi szennyeződés miatt az átvételkor nem, de a tisztítás során később látható beázás, el nem távolítható folt, kopás, elöregedett anyag, varrás, rojt kibomlása, lánc, és vetülékfonal kitörése szintén fel nem ismerhető hibának minősülnek, így az ebből bekövetkező állagromlás nem tekinthető tisztítási hibának.
Csatokért, gombokért, zipzárakért, válltömésekért, egyéb díszítésekért, kezelési útmutatóval el nem látott ruhákért, valamint azok hitelességéért felelősséget nem tudunk vállalni!
Abban a sajnálatos esetben, ha a szolgáltatás általunk vállalt minőségét véleménye szerint nem teljesítettük és emiatt panaszra kerül sor, elsősorban igyekszünk a hibát kijavítani, de vitás esetekben az erre feljogosított fogyasztóvédelmi szervezet szakvéleményét kérheti bármely fél és azt mind a két félnek megküldi. A következő szervezetekhez fordulhat: Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Cím: 5600 Békéscsaba, Penza lakótelep 5., Telefonszám: (66) 324-976), Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége (Cím: 5600 Békéscsaba, József Attila utca 2-4., Telefonszám: (66) 546-150) és a Békés Megyei Kormányhivatal Népegészségügyi Szakigazgatási Szerve (Cím: 5600 Békéscsaba, Kétegyházi út 2, Telefonszám: (66) 540-690)
Esetleges kártérítési igényét a vállalási lapon feltüntetett állapotnak és mennyiségnek megfelelő értékig érvényesítheti.
A tisztítás megrendelésével a vállalási feltételekben leírtakat mind a vásárló, mind pedig a szolgáltató részéről elfogadottnak tekintendő.

  • +36 66 333-413
  • tisztito@kristalytisztito.hu
  • Hétköznap: 8-17
    Szombat: 8-12
  • 5600 Békéscsaba,
    Kis-Tabán utca 2/A.

Szolgáltatások

  • • Lakossági mosás szolgáltatás
  • • Lakossági vegytisztítás szolgáltatás
  • • Lakossági festés szolgáltatás
  • • Lakossági bőrtisztítás és bőrfestés szolgáltatás
  • • Lakossági szőnyeg és helyszíni szőnyeg tisztítás
  • • Közületi tisztítás szolgáltatás

Adatkezelési tájékoztató
© Copyright Kristály Tisztító Szalon és Üzem - Készítette a CsabaInformatika.NET